alifeasme

Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

To much for me.

Av Anna Öberg - 27 juni 2014 17:59

Hej, förlåt för jätte dåligt uppdaterande, men min farfar har gått bort så det har varit begravning och sånt där hemskt!
Min bästa vän har äntligen tagit studenten! Som hon har längtat, men nu så är det nästan klart för hon!

Det har inte hänt så mycket annat nästan, har haft det chill med mina vänner bara tagit det lugnt. Varit på någon fest osv!

Men ja, jag har sommarlov så det är lugnt jag lever i nuet och tar dagen som den kommer.

Ni kanske vill börja veta vem den hemliga personen är? Fast det får ni inte än. Kan iaf säga att jag har fått träffat han! Och ja det är en han helt underbar och eftersom jag väntar på att min pappa ska sluta jobbet så jag kan få åka ner till stockholm till mina kusiner och min farbror, så jag ska bo där i en vecka. :) får ju träffa han då också den där speciella personen;)

Har även fått en brorsson! En liten Walter, efter all väntan! :D

Bilder på studenten och allt sånt får ni senare! Nu ska jag kila ner mot stockholm!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Öberg - 3 juli 2014 21:39

Hej, vet att jag är sämst på att uppdatera, men nu när jag här nere i Stockholm så händer det faktiskt inte så mycket, kliver upp på morgonen äter frukost glor på barnprogram, gör mig klar i förhoppningar om att få träffa han, fick iallafall träffa h...

Av Anna Öberg - 30 juni 2014 17:24


Haha hej! Jag har varit ute på ett litet äventyr idag. Jag prata med han förut;) för vi skulle träffas idag, men fick reda på att han inte kunde förens klockan 17.00.. Ja klockan är 17.20 nu och jag väntar än. Avskyr hans jobb!:( Men iallafall, så ...

Av Anna Öberg - 29 juni 2014 11:35


Hallå! Varit vaken sedan 09.00 i morse för mitt kusinbarn sprang in och ut från rummet. Igår, jo igår så åkte jag, min farbror och mitt kusinbarn till Eskilstuna för att kolla på dragracing och flyguppvisning. Mitt kusinbarn tyckte det var skit häf...

Av Anna Öberg - 12 maj 2014 21:23

Tjingeling! En hel jävla vecka kvar i skolan!-. - är inte alls taggad för skola vill bara vara hemma och sova! :( Men ja helgen hade att bjuda på lite grann iaf, var crusing i timrå så jag var där med mina underbara vänner plus några som hoppade in...

Av Anna Öberg - 10 maj 2014 09:06


 Godmorgon!   Alldeles genom trött, genom pigg och genom sjuk. All skit på samma gång.    Ja, som vanligt så händer det inte så mycket i mitt liv, jag går i skolan, jag sitter hemma och spelar.. Jag orkade aldrig börja träna så det sket sig, men ja...

Presentation


Hellu!:) Mitt namn är Anna, 16 år från Sundsvall, men bor nu mera i Timrå (Sörberge) med min mamma. Pluggar första året som frisör på Stenstansgymnasiet i Sundsvall.:) Och här får ni läsa om mitt liv, mina problem och min vardag! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards