alifeasme

Direktlänk till inlägg 30 april 2014

En helt vanlig jävla onsdag.. Nästan..

Av Anna Öberg - 30 april 2014 13:39

Hallue! Det är valborg? Eller? Nä det är en helt jävla vanlig onsdag fast då alla jävla ungdomar super skallen av sig finns ju även vuxna och tyvärr barn också!
Men iaf! Jag tycker inte att denna dag är något speciellt, visst det är så klart alltid nice att få sluta tidigare från skolan osv, men vafan dricker gör man på helger eller inte alls. Jag firar iaf min valborg med mat, tjockt godis, chips, dricka och mitt xbox helt klart Lär väl åka ner till brudsjön för att kolla majbrasesaken och se när styv farsan smäller några fyverkerier.

Men ja hur har min dag annars varit? Jo den startade riktigt bra eftersom jag visste att jag bara gick halv dag och är ledig två extra dagar. Men där emot när jag kom till skolan vart jag mindre glad eftersom vi hade gesällprov. Ni tycker säkert nu att det låter som något med celler osv, men så är det inte. Ett gesällprov är något man gör om man pluggar till frisör! Så det gick till såhär: Vi hade 30 minuter på oss att, komma på en uppsättning "vi" skulle göra, ta fram alla grejer som behövdes och sedan rita uppsättningen så noga som möjligt. Hade vi inte plockat fram alla saker vi behövde till provet fick vi göra det ändå eftersom vi inte fick hämta mer efter dom där 30 minuterna. Efter allt så säger lärarna gå bort från dockorna och gå till nästa vänster om er. Vi skulle alltså göra en annans uppsättning som en annan person hade ritat upp på ett papper, vi fick 20 minuter på oss på varje docka så alla gjorde på alla dockor förutom sin egna! Tro mig det blev helt kaos!;)
haha!

Dagens lunch blev: Salladsbuffé.

Men nä nu måste jag packa så att jag kan kila iväg till skogen! Bye:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Öberg - 3 juli 2014 21:39

Hej, vet att jag är sämst på att uppdatera, men nu när jag här nere i Stockholm så händer det faktiskt inte så mycket, kliver upp på morgonen äter frukost glor på barnprogram, gör mig klar i förhoppningar om att få träffa han, fick iallafall träffa h...

Av Anna Öberg - 30 juni 2014 17:24


Haha hej! Jag har varit ute på ett litet äventyr idag. Jag prata med han förut;) för vi skulle träffas idag, men fick reda på att han inte kunde förens klockan 17.00.. Ja klockan är 17.20 nu och jag väntar än. Avskyr hans jobb!:( Men iallafall, så ...

Av Anna Öberg - 29 juni 2014 11:35


Hallå! Varit vaken sedan 09.00 i morse för mitt kusinbarn sprang in och ut från rummet. Igår, jo igår så åkte jag, min farbror och mitt kusinbarn till Eskilstuna för att kolla på dragracing och flyguppvisning. Mitt kusinbarn tyckte det var skit häf...

Av Anna Öberg - 27 juni 2014 17:59

Hej, förlåt för jätte dåligt uppdaterande, men min farfar har gått bort så det har varit begravning och sånt där hemskt! Min bästa vän har äntligen tagit studenten! Som hon har längtat, men nu så är det nästan klart för hon! Det har inte hänt så...

Av Anna Öberg - 12 maj 2014 21:23

Tjingeling! En hel jävla vecka kvar i skolan!-. - är inte alls taggad för skola vill bara vara hemma och sova! :( Men ja helgen hade att bjuda på lite grann iaf, var crusing i timrå så jag var där med mina underbara vänner plus några som hoppade in...

Presentation


Hellu!:) Mitt namn är Anna, 16 år från Sundsvall, men bor nu mera i Timrå (Sörberge) med min mamma. Pluggar första året som frisör på Stenstansgymnasiet i Sundsvall.:) Och här får ni läsa om mitt liv, mina problem och min vardag! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards